Játék!!!

5:21:00 9 Comments A+ a-

Meghirdetem az első játékot a blogomon! :)
A nyeremény pedig így elsőre egy legós ajándék lesz, mert szerintem a legó az egyik legjobb játék a világon, s igazán fejleszti a kreativitást! :)
Ebben a kis csomagban 1 darab lego figura van, hogy melyik, azt én sem tudom! ;)
Ha szeretnéd megnyerni a kis csomagot, írj ide, vagy a facebook oldalamra egy :) fejet!

Sorsolás szeptember 30-án, vasárnap este!

Facebook oldalam: https://www.facebook.com/kreativtutorialok

9 megjegyzés

Write megjegyzés
Anpebe
AUTHOR
2012. szeptember 26. 6:14 delete

:) szeretném :) Széles Anett

Reply
avatar
gabus1217_8
AUTHOR
2012. szeptember 26. 6:28 delete

Hehe:) Én is:)

:)

Gősi Gabi
gabus1217_8@hotmail.com

Reply
avatar
Pádár Erika
AUTHOR
2012. szeptember 27. 2:27 delete

:)

Reply
avatar
dundacska
AUTHOR
2012. szeptember 29. 10:26 delete

Én is :) teli vagyunk legoval, de abból sosem elég :)

Reply
avatar
Luloo
AUTHOR
2012. szeptember 29. 11:27 delete

Szintén legofan vagyok! :)

Reply
avatar
Kata
AUTHOR
2012. szeptember 29. 13:14 delete

:) Szeretném...a fiúk örülnének. :)

Reply
avatar

2012. szeptember 26., szerda

Játék!!!

Meghirdetem az első játékot a blogomon! :)
A nyeremény pedig így elsőre egy legós ajándék lesz, mert szerintem a legó az egyik legjobb játék a világon, s igazán fejleszti a kreativitást! :)
Ebben a kis csomagban 1 darab lego figura van, hogy melyik, azt én sem tudom! ;)
Ha szeretnéd megnyerni a kis csomagot, írj ide, vagy a facebook oldalamra egy :) fejet!

Sorsolás szeptember 30-án, vasárnap este!

Facebook oldalam: https://www.facebook.com/kreativtutorialok

9 megjegyzés: